יום רביעי, 3 בדצמבר 2014

שוב, מהקבוצה הצעירה החכמה שלי..


בחור צעיר נכנס לחנות שכונתית ושאל את בעל החנות אם הוא יכול להשתמש בטלפון,
בעל החנות נתן לו בשמחה..
הבחור התקשר למישהו ושאל אותו אם הוא זקוק לגנן.
מעברו השני של הקו התשובה הייתה "יש לנו גנן ,איננו זקוקים כרגע לגנן.." ...
הצעיר ממשיך
"האם הגנן שלכם מקצועי דיו לטעמכם?"
"האם תהיו מוכנים לשקול להחליף אותו בעתיד.. ?"
" הגנן שלנו מצוין " הם משבים,כרגע אין סיכוי שנחליף "..
בעל החנות שבעל כורחו שמע את השיחה ריחם על הצעיר שניסיונותיו העקשניים לא עלו בהצלחה..
הוא פנה אליו ואמר " לא יכולתי להימנע מלהקשיב לשיחה. צר לי על התשובה השלילית שקבלת, אבל שמע לאדם מבוגר ממך. אתה נשמע לי מאד חרוץ,תהיה בטוח שיגיעו ימים טובים ותהיה לך הרבה עבודה.."
הבחור הביט בו ואמר בחיוך:
"תודה על הדאגה, אבל אני דווקא מאד מרוצה מהשיחה.
אני הוא הגנן של המשפחה שאיתם דיברתי הרגע.
זו הדרך שלי לוודא שאני עושה
מלאכתי נאמנה.."

גם אנו שטרודים ככ ביום יום כדאי שמידי פעם נשאל את הקרובים אלינו - האם אני בסדר? האם אני ממלא את תפקידי כראוי..
האם אני בעל טוב? האם אני אישה טובה? אבא, אמא טובים.? חבר טוב..? לא רק בכדי שיהיו מרוצים מאיתנו אלא בעיקר כדי להיטיב איתם,לראות מה אפשר עוד לשפר ולעשות למענם..
תראו שאתם תעשו למענם כמה הם יחזירו ויעשו הרבה למענכם..
ואם תעשו כלפי שמיים אין סוף למה שתקבלו מאבא שבשמיים..

אין תגובות: