יום רביעי, 11 במאי 2016

הרהורי ארבעים..


מי שמכיר אותי יודע..
שאת יום הולדתי אני חוגגת ומרגישה כבר מתחילת מאי
לא ממש מחכה עוד 19 יום.. אלא פשוט משתדלת להתפנק לי 
כמה שנדרש לי.. ונדרש. 
נהנתנים כמוני אין הרבה.
נהנתנות שהפכה לדרך חיים.
נהנתנות כי אי אפשר אחרת. פשוט לא יכולה.
מאמינה כי החיים שלנו בנויים להדוניזם טהור
ולא לעבודה שחורה.
ומשתדלת לחיות לפי האמונה הזאת.
אז הנה, כמו שהבטחתי לי.. תמונה חדשה.
גיל חדש. ארץ אחרת.
פי כמה וכמה שמגיע מספר כזה גדול.
אז קודם כל זה לא מובן מאליו
לא כל אחד זוכה להיות פה. ובייחוד לא אני..
בורכתי. מישהו אוהב אותי
אם שמר עליי כל כך חזק.
שנית, יש קסם חדש בחוכמה הזאת, אחר:
אני שמה --- על כוווווולם.
דאגתי לסלק מחיי את כל המטורפים, השונאים, חולי הנפש
השליליים, ההזויים והסתומים שעקבו אחריי במהלך שנותיי ביקום.
אני מרגישה טהורה
אני מרגישה שהלב הענק שלי מתחיל להתכוונן למקומו הטבעי.
מקום שכולו טוב.
והמסע רק מתחיל..

תודה לבוראי
ותודה לעצמי שידעתי לשמור עליי כל כך טוב.
מוכנה ומזומנה להרפתקאות הבאות
אך הפעם (לעומת גיל 30) על רגיעון אקסטרא אקסטרא לארג' טבעי
חיוך מטופש על הפרצוף
ואושר כזה.. בלתי מוסבר.


אין תגובות: